tillyhills

Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

VALPPLANER,MH mm

Av Tina Johansson - 20 mars 2013 14:58

Nu har Bea börjat löpa och vi håller koll i veckan på när det börjar bli dags att åka till hanen, Maibe Tails Epson Gates.

       

Bea får bo här så länge och det går ganska enkelt att flytta in här för vi känner ju henne ganska väl. Mindy är lite sur och avundsjuk på henne men det är ju bra träning för henne med lite konkurrens ;)


I söndags var vi på MH med 6 stycken av valparna ur Beas första kull och det gick verkligen kanonbra. Alla var nyfikna, sociala och hade inga kvarstående rädslor, alla var ute på avståndsleken och ALLA hade 5:or på nyfikenhet.

Jag tror att bilderna får tala för sej själva och ni som vill veta mer innan Hunddata har uppdaterats får jättegärna ringa/maila mej för det är siffror som tål att granskas kan jag lova!

                                                                                                               

Jackos siffror låg i Inas blogg så jag snor bilden :)

 

Eftersom Anna och hennes pappa Christer äger både Mr Hyde och morfar Casper (Mericas You Got It) så fick vi tillfälle att träffa även honom. Jag passade naturligtvis på att fota dem lite extra eftersom vi inte träffas så ofta..

   


Sedan har jag ju fotat lite annat i veckan:

           


 
 
Ingen bild

Malin.U

21 mars 2013 20:19

Grattis Tina!
Underbara planer och härligt fina resultat!

Kram Malin

 
Ingen bild

Malin o Abbe

21 mars 2013 21:38

Stort grattis till alla fina Beabusar och vilka kanonsiffror på Jackos MH-protokoll!

Kram från oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Johansson - 4 februari 2020 19:03

Tja jag vet inte riktigt var jag ska börja eftersom det hänt en himla massa sedan förra blogginlägget! Jag gör uppdateringar på Tillyhills Kennel på Facebook nästan dagligen, så välkomna dit ni som har möjlighet    Det blev lite omändringar i mina ...

Av Tina Johansson - 31 mars 2019 19:35

Nu måste jag skriva av mig (igen). De sista veckorna har jag läst så många inlägg där folk rekommenderar aussien som perfekta familje/sällskapshundar. Det gör mig både ledsen och förbannad! Jag blir även ganska mörkrädd efter samtal med folk som kall...

Av Tina Johansson - 20 januari 2019 11:38

I söndags föddes en kull valpar efter KORAD SPHIII Maibe Tails Uno och Mindy (Tillyhills Vildvittra) Det var en stor kull på 13 (!) valpar. Elva stycken har klarat sig och det är ett piggt och starkt gäng som växer för varje dag. Fem hanar och sex ti...

Av Tina Johansson - 30 juli 2018 22:54

Oj vad dåligt uppdaterad bloggen är! Det har hänt så mycket att jag inte vet var jag ska börja och risken att jag glömmer att nämna någons resultat är stor..Jag skriver det mesta på Tillyhills Kennel på Facebook nu för tiden :) Vi har ju bl.a haft MH...

Av Tina Johansson - 12 mars 2018 16:46

Då är man stolt uppfödare igen :) Stort tack till er alla som skickar in resultat till Årets Aussie och sätter vårt kennelnamn på listorna! I år var det lite nya regler som gjorde att ett av våra allra vinstrikaste ekipage inte får ta åt sig av ära...

Presentation


TILLYHILLS KENNEL

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tillyhillshundar


Ovido - Quiz & Flashcards